středa 18. září 2013

Analytická teologie - program


5 komentářů:

  1. Právě jsem se vrátil, konference byla vynikající, příspěvky, diskuse, organizace, vše v mimořádné kvalitě.

    OdpovědětVymazat
  2. Kromě přednášejících tam bylo odhadem tak 5 lidí po celou dobu a dalších (nejméně) 5 alespoň na část. Takže celkem nic moc účast, nicméně skoro jsem si zvykl na nepřímou úměrnost mezi kvalitou a návštěvností. :-) Patrně nejzajímavější jsou pak "diskuse v kuloárech", jsou to opravdu inteligentní lidé a často i vynikající diskutéři.

    Na stole mám nějaké poznámky k jednotlivým příspěvkům, nicméně se obávám, že už nic na blog sepsat nestihnu, připravuji semestr a čeká mé stáž ve Fribourgu ...

    OdpovědětVymazat
  3. Nahrávalo se to? A pokud ano, jsou nahrávky publikovatelné?

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že se nenahrávalo - nám se přeptat? (Když tak mi to napište na email - slouží mi jako úkolník)

    OdpovědětVymazat

Licence Creative Commons
Poznámky pod čarou, jejímž autorem je Daniel D. Novotný, podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Nevyužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: poznamkypodcarou2012.blogspot.com